Monday, December 27, 2010

aku....

esok exam . entah lah. tiba-tiba rasa ini datang ....
Boleh tak aku nak tunggu kau ? Tunggu kau sampai ... BILA BILA....
Kau tak percaya . tak apa. Aku tetap dengan hati aku. Aku tetap dengan perasaan aku. Jauh mana kau pergi. Sibuk macam mana kau. Dan aku rasa kau mula melupakan aku. Tapi aku akan tetap akan sayang kan kau. Biar aku dikatakan punguk rindukan bulan. Memang mnanti kan sesuatu yang tak pasti itu tak mendatangkan apa-apa.. Tapi aku berharap berlaku sesuatu keajaiban disitu. Tika aku coret kan kata-kata ini. Rindu aku kat kau dah setebal buku MEDICAL SURGICAL aku tu haaa... Entah dah lebih agaknya. Hari-hari aku doakan moga-moga kau sihat. AMIN. Kalau kau terbaca pun tentang ini aku tak kesah. Sebab aku memang sentiasa akan mendoakan yang terbaik untuk kau. TERIMA KASIH. :)
Saya tetap SAYANG AWAK <3

puisi untuk kau (maaf tak ada ajuk untuk ini)
*seperti selalu.
Kecapi masa itu indah ..
Tapi bagaimana hndak diluahkan..
Bayangan tiada tandingan..
DAN...
Bagaiman ingin berubah arus..
Dan
Kemanakah arus itu beralih...
Tiada arah tiada sempadan..

imysm.ilysm. sorry for everyth.
minggu ni minggu exam.test 1 untuk sem4.. moga-moga dapat jawab dengan baik :)

Tuesday, December 7, 2010

M A N U S I A

Minggu lepas kiranya. Perjalanan aku dari Jb ke Pahang Jam 3ptg . Selalunya aku akan dapat sit single. Tapi hari tu nsib . kuinggg. Aku tak berapa suka sebab aku perlu duduk d'sebelah orang yang aku tak kenal. Lagi-lagi kalau dapat 'lelaki' . huh! Memanglah..memang kejung je lah :( .. Tapi .. Hari ni berbeza . Memang sebelah tu lelaki. Tapi pakcik ni suka sangat cerita. Tu yang best . Kalau suka bercerita tak de lah aku ni kejung je kan. Nak tidur jangan harap. HAHA~ Takut kang terOVER ;)
Sepanjang2 perjalanan tu dok cerita je . Cerita dan terus cerita. Sampai di Mersing berhenti 20minute . Sebab nak ambik penumpang lain . Ada yang mahu ke toilet or beli apa2 boleh turun. Dan aku. seperti selalu tak turun :) . Tapi pakcik tu turun sekejap . Aku ? Suka perhatikan orang je .. Turun bus. Nak dikatakan 1/2 penumpang turun . Hati aku tiba2 macam sayu aja tiba-tiba. 'Ibu sejukn bus ni bu..Aah ana sejuk.Baik-baik ya jalan.' Budak tu dalam lingkungan 7 thn 8thn . Sambil raba2 kerusi and pimpin tangan ibu dia. Dia buta. Ya Allah.... Hanya tuhan sahaja yang tahu. Aku tsentap tiba-tiba. Hishh apa ni air mata ke ? Muny u strng rght ? Pehaaalll kau ni.... .hurmm..
20minute berlalu. Perjalanan diteruskan... Aku diam sahaja. Nampaknya pakcik tu seperti mngerti,dia pun tak ajak aku berbual. Aku dengar sahaja lagu sepanjang perjalanan tu .. Aku pandang keluar. Indahnya Ciptaan tuhan :) ..
Kali ini aku terpandang pula seorang jejaka. Riang tawanya,wajahnya manis.. Sedap mata memandang. Tiba-tiba dilihat kira dan kanan tanganya kudung .
SubahanaAllah..... Hari itu aku ditunujukn macam2 perkara . Aku ini sempurna sifat Tuhan berikan. Kadang ada sahaja merungut . Itu tak elok ini tak elok. Kadang2 kita semua sedar atau tidak kita selalu kata. 'hisshh aku ni tak kacak lah macam dia.' 'hish muka aku tak cantik lah macam dia'. 'kenapa aku tak?...kenapa?? kenapa ...?' .. Kita ni hanya selalu tahu merungut. Itulah perkara yag manusia suka dan gemar. Tak brsyukur dengan apa yang ada. Itu lah manusia. Lalai dan akhirnya ...
Semoga Tahun baru ini. Banyak benda yang harus aku perbetulkn .
InsyaAllah .
Yang baik datangnya dari Nya yang buruk semuanya datang dari kita.
so saling tegur kalau kawan2 ada buat salah. kongsi apa yang perlu. sentiasa ingat mengingati :)

Monday, November 8, 2010

a k u .

k o s o n g . .

Sunday, September 5, 2010

pernahkah kau terfikir




Pernahkah kau terfikir
ku tak mungkin melupakanmu
Kehadiranmu yang lalu menceriakan ku
Hidupku pasti sepi jika kau tiada di sisiku
Inginku bersama mu seperti dulu

Bintang berkelipan, tiada lagi seri
Dan mentari pagi tak bersinar lagi

Ku pasti suatu hari kau kan mengerti isi hatiku
Betapa kau ku perlu dalam hidupku bersamamu

lagu tema syg sy and sy :)
SAYANG .. sy Syggg kamu!
ily:)
mohd faizal ... siti munirah :)

Wednesday, September 1, 2010

TERIMA KASIH sayanggss.

Macam rasa mimpi jep.
Macam tak percaya pun ada.
Muny COUPLE!
Hahaha!
Muny nak cakap thkx syg!
Mcm tak sangka i boleh ckp 'ya'..
Malu..malu..
I harap i dapat jadi yang terbaik untuk u ya syg...
Mohd faizal aka wak kang..
LOVE u dear....
Thkx so much sbb da ragut hati sy!
Hahahahaha..

May Allah swt blss you..
Amin.