Monday, December 27, 2010

aku....

esok exam . entah lah. tiba-tiba rasa ini datang ....
Boleh tak aku nak tunggu kau ? Tunggu kau sampai ... BILA BILA....
Kau tak percaya . tak apa. Aku tetap dengan hati aku. Aku tetap dengan perasaan aku. Jauh mana kau pergi. Sibuk macam mana kau. Dan aku rasa kau mula melupakan aku. Tapi aku akan tetap akan sayang kan kau. Biar aku dikatakan punguk rindukan bulan. Memang mnanti kan sesuatu yang tak pasti itu tak mendatangkan apa-apa.. Tapi aku berharap berlaku sesuatu keajaiban disitu. Tika aku coret kan kata-kata ini. Rindu aku kat kau dah setebal buku MEDICAL SURGICAL aku tu haaa... Entah dah lebih agaknya. Hari-hari aku doakan moga-moga kau sihat. AMIN. Kalau kau terbaca pun tentang ini aku tak kesah. Sebab aku memang sentiasa akan mendoakan yang terbaik untuk kau. TERIMA KASIH. :)
Saya tetap SAYANG AWAK <3

puisi untuk kau (maaf tak ada ajuk untuk ini)
*seperti selalu.
Kecapi masa itu indah ..
Tapi bagaimana hndak diluahkan..
Bayangan tiada tandingan..
DAN...
Bagaiman ingin berubah arus..
Dan
Kemanakah arus itu beralih...
Tiada arah tiada sempadan..

imysm.ilysm. sorry for everyth.
minggu ni minggu exam.test 1 untuk sem4.. moga-moga dapat jawab dengan baik :)

No comments:

Post a Comment